Dagens mat

Frukost: Fiberhavregrynsgröt med frusna hallon & blåbär och mjölk, kaffe med mjölk till det.

Mellanmål: Lättfil med frusna hallon

Lunch: Fiskbullar med hemgjort potatismos (jag vet, inte alls ok, men jag köpte fiskbullarna när jag mådde dåligt och inte var sugen på något annat, och fiskbullar i buljong måste ha potatismos till!), och gröna ärtor. Lightsaft.

Mellanmål: 2 kaffe med mjölk, en stor hemma och en liten på skolan

Middag: Fullkornsbröd (sånt där riktigt brunt, kompakt bröd) med smör, sallad och makrill i tomatsås och 1 kopp-soppa italiensk minestrone. Lightsaft.

Mm.. Än så länge har det gått utmärkt att undvika onyttigheter. Men så har jag ju bara hållit på i ett par dagar.
Hmm. Men det är ju pm-period och då tenderar jag annars att unna mig en massa, så jag tycker jag har varit duktig ändå.

Ikväll ska jag träna - Power step core. Och så promenad dit och hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0