Den här helgen I went Polish!

Jajemän, helgen spenderades i Warszawa tillsammans med lite av tjejerna ur min förening som varit med och ordnade våra två senaste fester.

Vi har blivit stoppade av polisen, hoppat i sängar på efterfest med norrmän, blivit konstant utstirrade av polacker, sightseeat som galningar, shoppat i varuhus och på marknader, druckit öl, öl och mera öl och dessutom slibovicha (hur det nu stavas) som servitören kände sig tvungen att varna oss för; "I have to warn you - it's very strong!". Vi har spanat på polacker och annat löst folk, druckit drinkar på 40:de våningen och ätit allt från himel till jord under världens bästa frukostbuffé. Vi har garanterat gått upp åtminstone ett par kilo vardera, trots att vi har gått, gått, gått.

Nu ska jag äta makaroner och sen instruera aerobics, trots att jag håller på att bli sjuk. Fuck, fuck, fuck, jag får inte vara sjuk på valborg när M kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0