Nu lägger jag ner

Nu får det vara nog med pm:ande för ikväll. Imorgon bitti ska jag upp tidigt igen för att fixa klart. Urk, jag hatar min bristande självdiciplin som har satt mig i denna situation.

Träningen gick dock bra, även om jag tog det rätt lugnt. Min kondition är nog inte på topp efter allt slackande och jag vågar inte riktigt ta ut mig till hundra i början av passen av rädsla för att inte orka i slutet, men då har jag istället alltid krafter kvar efter passets slut. jaja, jag ska nog hitta nån bra nivå.

Nu ska jag i alla fall sova. Imorgon vankas plugg, lunch med damerna, en massa jobb inför lördagens middag och så en liten bal (jaja, högtidsmiddag) på det. Najs.

Sov gott hörrni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0