Sjuk, uäk!

Jag fick ju inget vick på aerobicen igår och fick åka iväg och instruera. Det var himla kul men inte en strålande idé eftersom att jag hade känt mig febrig på dagen. Nu har jag ont i halsen och huvudet, kaaasst! Det var i och för sig ganska tippat eftersom att typ alla var lite sjuka under resans gång. Men sjukt ovärt eftersom att det är valborgsvecka här i Uppsala. Ikväll kommer älsklings M och då ska vi dricka lite öl på Orvars. Imorgon är det fett ös på dammiddagen och på torsdag är det konstant fest hela dagen! Fett naajs! Bara min kropp skärper till sig nu..


Nu ska jag göra dagens sem och sen försöka ta mig in i duschen och iväg ner till stan. Vi ser väl hur det går..

Ha en härlig dag hörrni!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0