Aerobic + stepmuskel

Idag instruerade jag mitt första aerobicspass här i stan. Koreografin visade sig vara lite svår och det var inte så många deltagare så jag blev lite opeppad. Men sedan dök inte instruktören som skulle ha passet efteråt upp så jag fick köra stepmuskel också, och det var helt underbart kul! Mycket folk som var taggade i kombination med att jag inte hade några förväntningar på mig gjorde att det utan tvekan blev roligaste passet i sommar! Det enda som sög var den värdelösa luftkonditioneringen som gör att det blir bastu i salen, och mitt vatten tog dessutom slut efter halva andra passet. Töööngt.

Nu har jag i alla fall badat länge och ska försöka få i mig lite mat, var inte alls sugen direkt efter passet. Imorgon bär det av till Sundsvall för gatufesten, sommaryra och annat skojigt. Snart ses vi tjejer!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0