Another day has passed

Jahapp, det var idag det. Jag är rätt nöjd med min insats. Först pw imorse, sedan GI hela dagen och så två timmars träning till på det! Bodybalancen var super idag! På stepmuskel var jag mest nyvaknad och seg, men på bb:n var dagens humör helt perfekt! Och nu har jag lärt mig passet rätt bra dessutom. Men det där är väl ni föga instresseraede av, haha.

Imorgon har jag tänkt börja dagen med ett till pass bodybalance, 07.15. Sedan ska jag bara ladda, ladda, ladda inför Rex :D

Nu ska jag lägga mig i sängen och se på Ett herrans liv. Snart sova!
God natt lovers!

(Lajnen och jag försöker se sexiga ut. Haha!)


Kommentarer
Postat av: Lina

Var har du köpt klänningen? Sjukt snygg!! Vill ha :-)

2009-07-06 @ 22:51:10
URL: http://anill.blogg.se/
Postat av: Lainen

tack nina. kan inte bli sexigare. :D

2009-07-06 @ 23:12:44
URL: http://sundsvallssommar.blogg.se/
Postat av: Nina

Lina, spank you! köpte den på gina förra veckan så den finns säkert kvar :)



Aino, sjukt sexig ;D

2009-07-07 @ 06:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0