Another quiet friday night

Ikväll; ingenting. Jag har läst ut min bok, ätit tacosallad och inte gjort särskilt mycket mer. Nu är jag sjukt trött, redan. Tror att jag ska lägga mig i sängen och se på tv tills jag slocknar. Sedan hoppas jag på sol till imorgon, snälla! Det ser lovande ut på yr.no iaf, och likadant på smhi:s hemsida. Ye-he-he-hessss.

Kanske imorgon är dagen då jag ids ta en powerwalk igen, det går inga pass på iksu sport, och bara cykel och body pump på spa så jag får hitta på något annat om jag vill träna. Har tappat bort mina löpskor (klant) så jag är inte sugen alls på att dra ut och jogga. Dom var ju så fina också, buhu.

Nä, det var den här fredagen. Exakt fyra veckor kvar till Spanien. 5 till Grekland. Spännande. Très spännande!
Sov gott hjärtan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0