Bokat och betalt

Hej älsklingar!

Kan ni tänka er, jag har bokat resan till Grekland nu! GAAALET! Lördagen 22 augusti åker jag till arlanda och morgonen därpå vidare till först Budapest och sen Thessaloniki. Gah, jag blir så nervös bara jag tänker på det! Men hur spännande är det inte också? Jo, sjukt spännande!

Nu ska jag lugna ner mig med bad, en ny bok (Myggor och Tigrar av Maja Lundgren) och lite p3 på det. Sen lunch. Sen stan? Har lovat mig själv att göra ett ryck med grekiskan också.

Föresten gick jag och Maja på en pw imorse innan regnet började ösa ner, pretty darn good om jag får säga det själv.

Hej så länge sockerbitar!

Kommentarer
Postat av: Nina

Så kul gumman! inser också att du faktiskt inte kommer att vara i uppis i höst..=( Måste hinna träffa dig lite innan, så visst kommer du till helgen?? pöss!

2009-07-10 @ 14:45:59
URL: http://nordini.blogg.se/
Postat av: Nina

Visst är det galet? Kommer sakna er suupermycket men jag kräver mycket fotouppdateringar osv :)



Ja, det vore himla kul! Måste bara se hur det passar med allt!

Pusss!

2009-07-10 @ 15:12:00
URL: http://goinggreek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0