En onsdag

Min bror undrade idag vad jag egentligen gör om dagarna. Massor! Eller kanske inte massor, som ni märkt i bloggen, men jag har ju för fan semester! Då har man väl rätt att bara softa? Hmm.. jag tycker i alla fall inte att det är så farligt!

Idag har jag således inte gjort typ nåt. Men så har jag ju varit bakis också, och då är det ju dubbelt excuse:at. Jag har i alla fall börjat på ännu en bok från konkursutförsäljningen - Ninas resa av Lena Einhorn. Jag köpte den inte bara för att den handlade om en person med ett så tjusigt namn, hehe, utan jag hade även läst mycket gott om den tidigare. 2005 fick den Augustpriset, exempelvis. Jag känner mig mycket kulturell när jag läser den, haha. Nej, skoja bara, men den är superbra så om nån vill låna den så står jag glatt till förfogande med mitt ex.

Sen har jag haft aerobics också. Var som vanligt lite nervös innan men det gick bra, bättre än förra gången. Ska ändå göra lite ändringar till nästa onsdag. Efter passet kom min bror och hans tjej, tillika min vän, Hanna på middag. Mycket trevligt! Och så avslutade jag kvällen hos Tove med film och häng med gänget.

Nu ska jag gå och sova. Blev lite ledsen över en grej så jag ska läsa lite först så att jag glömmer bort det. Bläk.
Sov så gott i alla fall. Vi ses imorgon!

Kommentarer
Postat av: Aino

Var inte ledsen darlo! Vad ska du göra i helgen? :)

puss!!

2009-07-09 @ 11:37:11
URL: http://sundsvallssommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0