Fredagmorgon i Sönsvall

Hejsan älsklingar! Lite mobilbloggning från sundsvall kommer här. Aino och Malin är på jobbet så jag ligger i soffan och ser på morgontv från almedalen, ganska mysigt! :) igår hade vi en lugn kväll med godis, chips (Jajemän, jag har tagit en kort semester från gi), vin och en drink, och såg på Dirty Dancing! Aino hade, tro det eller ej, aldrig sett den så när Malin hittade den i filmskåpet kunde ingen annan film konkurrera! :) Idag har jag tänkt ta mig in till stan för att shoppa lite, och sen blir det lunch med Aino och Elin! :) tyvärr kunde Majs inte ta sig in till stan men jag klarar mig nog ändå :) nu ska jag läsa ut min bok och sedan göra mig iordning. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0