Hemma igen

Kom precis hem från kvällens aktiviteter, tyvärr inga bilder eftersom att jag kände mig ful och dessutom var på förfest med en massa folk jag inte kände så jag vågade inte vara paparazzi.

Hur som helst har det varit väldigt trevligt och jag måste säga att jag är mycket positivt överraskad över det här med att gå ut nykter! Jag kommer ihåg vilka jag har träffat, vad jag har sagt, jag har inte trillat eller hällt ut en drink på någon. Dessutom sjukt skönt att köra bil till förfesten, till krogen, och sedan hem PRECIS när jag ville! Jag tror defenitivt att det blir nyktert på tisdag också! Och nu kommer jag inte vara bakis imorgon så förhoppningsvis tar jag mig iväg på morgonpromenad och sedan på något pass senare! Är det fint väder blir det sool resten av dagen!

Nu ska jag hoppa i säng. Sov så gott raringar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0