I'm here!

Nu sitter jag hos mina älsklingar här i sönsvall. Aino och Manne håller på och packar för att flytta från Mannes mamma till hennes pappa. Här har det bjudits på mat och vin och ikväll ska det drickas mera vin, supermys!

Jag och Majs klarade i alla fall bussresan utmärkt, tills det kom två små fjortisar och satte sig bakom oss. Dom skrek och skrattade världens mest irriterande fjortis-skratt hela vägen. Dom ville absolut blogga och var helt förstörda över att det inte fanns något eluttag där de satt. herregud, vilken rabalder det var över den där jävla datorn. Jag stoppade in öronproppar i öronen för att slippa tjatet. 

Men nu ska jag sluta tjata och istället vara lite trevlig med damerna. 
Ha en härlig kväll!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0