Ladda om

Kaffe och pistagenötter som uppladdning inför kvällens pass. Känner mig lite konstig i kroppen, bakisskakis, hoppas att det släpper innan passet. Egentligen borde det ju vara ultimat att träna när man är bakis, för då har man väl underskott av må-bra-hormonerna? Och sådana utsöndras ju när man tränar. Så då kanske man når någon form av status quo. Nej, nu dillar jag bara. Men jag hoppas att det är så, så att jag blir superglad, taggad och mår underbart efteråt! Då ska jag snabbt hem och duscha, sminka och ta på mig.. ja, vad blir det? Kanske en minikjol och min nya t-shirt som jag köpte av Ylva på only härom dagen. Den var så stor bara, och jag gillar ju lite porriga kläder, haha. Kanske med mina rosa klackar till... Jaja, innan jag ska iväg blir det grill, supermys!

Nu ska jag lägga mig och se på tv ett tag. Sen iväg.
Puss

(Toppform igår!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0