Let's hurry

Jag ska och träna imorgon 07.15 så nu gäller det att komma i säng snabbt. Det har iaf varit en supermysig kväll hemma hos Andreas där han, jag, Elina och Meron såg på film. Jajemän, gam-Meron från Å-hem, sjukt kul! :) Vi såg Låt den rätte komma in som trogna bloggläsare vet att jag läste för bara ett par veckor sedan. Av den anledningen var filmen lite av en besvikelse, ni vet hur man kan måla upp scenarierna i huvudet, och sedan var filmen inte alls sån. Men den var bra ändå, och oavsett kvalité så är det alltid mysigt att hänga.

Nu ska jag gå och sova. Imorogn träning, förhoppningsvis sol, träning igen och så slutligen FEST!

Yeyheyhey. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0