Mera antagning

Jag har fått antagningsbesked från distanskurserna jag sökte nu. Jag har accepterat platserna på alla tre kurserna, så det blir sammanlagt 125%, utöver det jag ska läsa i grekland. Som ni förstår kommer jag knappast att tentera alla kurserna om det inte visar sig att undervisningen i grekland är på dagisnivå, och att den pluggpepp som saknats fullständigt under de föregående tre åren visar sitt töntiga tryne. Kurserna är i alla fall Marknad och organisation, nygrekiska och finansrådgivning, vid tre olika universitet... Hehe.. Jaja, får se hur jag gör. Grekiskan måste jag ju passa på att ta, den borde ju bli förhållandevis enkel när jag har läst grekiskan i september.

Idag har jag inte gjort mycket. Läst, solat lite, och så var jag nyss på ett bodybalance-pass. Väldigt duktigt att ta mig iväg trots att jag är lite halvbakis tycker jag. Vet att man inte ska träna egentligen när man är bakis men vet ni - det skiter jag fullständigt i! Känns det bra är det bra!

Nu ska jag kolla runt på alla mina favvobloggar i väntan på middag. Nån som vill hänga sen? Jag kan tänka mig allt från bio till hemmamys. Ja, det var kanske inte ett jättespann mellan dessa aktiviteter men vafan, på en söndagkväll är det väl sånt man ska göra!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0