Mördande tristess

Gud, jag har så tråkigt. Efter att ha varit med Maja och Emma på maxi efter lunch solade jag lite, åkte en sväng och kollade på min syrra och hennes kompisar när dom badade (alldeles för kallt för mig, det blåste som fasen där), läste nya elle, fixade mellanmål, och nu sitter jag här och väntar på att peppen ska dyka upp. Har kanske tänkt åka lite tidigare till iksu för att hinna gå eller jogga på ett löpband innan bodybalancen, men just nu är motivationen icke-existerande. Åh, kan inte något roligt bara hända? Just nu är jag inte ens sugen på att festa, funderar på att vara nykter och köra bil på lördag. Fattar ni då hur illa det är???

Nej, jag önskar nästan att jag hade haft ett till jobb. Bara nästan. Kan ingen hänga med till stan och kolla på beachvolleyn imorgon?

Hejhej hjärtan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0