Mornings

Ingen brådska idag. Det regnar ute och är väl en sådär 10 grader. Jävvvvvla skitväder. Tack gode gud att jag har en vecka på mallis att se fram emot och dessutom förhoppningsvis hela september i grekland (och hela oktober, november, december, januari, februari, mars, april, maj också, med ev. nån vecka i sverige. Men i september är det fortfarande värsta sommarvädret där!).

Men nu ska jag inte låta mig nedslås av regnhelvetet. Istället ska jag tappa upp ett bad, sätta på nåt sommarpratarprogram som verkar spännande och ligga och halvsova i vattnet i nån timme. Jag var ju nämligen på bodybalancen imorse, så nu börjar det vara dags för powernap i sann pensionärsanda.

Sen blir det förhoppningsvis lunch hos Majs tillsammans med henne och Hanna, och så måste jag förbi systemet och så inför ikväll. Jag är görtaggad. Nederbörd can't mess with my tagg.

Puss hörrni!

(I got sunshiiiine, on a cloudy day!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0