Ny vecka, nytt liv

Efter att ha frossat hela helgen ska jag nu ta itu med träning och gi igen. Tyvärr hade vi inget gott hemma till frukost så jag har börjat dagen med några körsbärstomater och världens största kaffe. Det får bli en tidig lunch idag. Nu ska jag klä på mig (alldeles för mycket, vars fan är solen?) och sedan gå ut på en pw.

På tal om inget så påminde min mor mig om att jag måste kolla upp eventuella vaccinationer inför Grekland, och sedan fortsatte hon med "och så måste du ju komma ihåg att det finns helt andra könssjukdomar där. Antibiotikaresistenta". Kaffe i fel strupe. Ehmm.. Inte riktigt vad jag vill prata om till frukosten. But i don't worry. Om hon bara visste vilken snäll dotter hon hade!

Nu ska jag försöka stoppa in linserna i mina ömma ögon, råkade sova med smink och linser i både fredag och lördag natt. Sjukt osmidigt!

Ha en findag hörrnini!


Kommentarer
Postat av: AB

Haha, sjukt skön kommentar om antibiotikan! Du ska nog berätta för mami precis hur snäll du är, hon kulle nog må bra av att höra det :)

2009-07-06 @ 14:37:55
Postat av: Nina

Jag tror att jag gjorde det på fyllan för ett par år sedan faktiskt, hahaha...

2009-07-07 @ 06:32:23
Postat av: AB

Bra att det är sånt du berättar på fyllan iaf! Faktum kvarstår dock - det var på fyllan och det var ett par år sen, vore jag din mamma (eller min egen för den delen) skulle jag nog vara rätt orolig med tanke på vårt dekadenta leverne!

2009-07-07 @ 16:59:25
Postat av: Limpan

Puss Nina fina!

2009-07-07 @ 19:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0