Off instructing

Nej hörrni, nu ska jag bege mig iväg mot gymmet för att instruera sommarens näst sista stepmuskel. Kan inte fatta att det har gått så fruktansvärt fort! Förra sommaren ville aldrig ta slut, men det var väl bara för att jag satt inne på ett kontor och ville ta livet av mig av tristess. Hmm.. det låter lite likt denna sommar, minus kontoret... Och lönen. Hmpf. Äh, jag har ju en bra bränna i alla fall. Och en bra bränna kan inte mätas i pengar. Visst är det väl så? ;)

Jaja,. instruera var det hur som helst. Och jag är på ett jävla humör, förmodligen på grund av att jag har ont i min vaccinerade arm, är trött och därtill föga överraskad. Idag har jag inte tänkt försöka bli glad, istället har jag tänkt kanalisera det dåliga humöret till en JÄVLA energi. Jag ska urladda, och sen under strechen tänker jag andas in ett glatt humör som håller resten av sommaren. Bort med allt som hängt med för länge.

Jag tror på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0