Pw!

Jag och Maja var ute och gick imorse igen, ganska duktiga va? Men vi är inte alltid jättepeppade. Typ igår. Då såg vår msn-konversation ut såhär;

    maja.   hej ninis va säger du,troru vi klarar oss från regnet? (Hoppas att jag ska svara nej, så att vi slipper promenera)
    Nina   jag vet inte, vad känner du för? (Vill inte vara den som ställer in, hoppas att Maja ska säga nej, så att vi slipper promenera)
    maja.   ja vet inte, får väl ta med parrat:) (Bestämmer sig för att det väl bara är att köra)
    Nina   mm, jag tar regnjacka, behöver dock lite mer tid, klev precis upp och jag måste äta frulle, är så hungrig.. kan vi ses halv? (Accepterar läget, köper lite tid)



Imorse var det emellertid inte krångel. Vi skulle egentligen iväg och paddla men det fick vara när vädret var så tråkigt, så vi gick på en promenad istället.  Nu ska jag fortsätta läsa boken jag började på igår. Hej så länge hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0