Segheten i detta

Alltså.. jag vet att det är enformigt, tråkigt och förutsägbart men jag bara MÅSTE klaga lite mer på vädret. Såå jäävla dåligt. Extremt deprimerande!! Livet är så mycket tråkigare när det regnar, finns inget kul att göra, och tillskillnad från när det är sol så är det frustrerande att inte ha något att göra när det är trist väder. BLÄ BLÄ BLÄ. 

Nu ska jag i alla fall städa på mitt rum, sortera det som blivit över efter att jag flyttat hem. Sen ska jag träna lite grekiska tror jag. Det där börjar bli ett ok på mina axlar, konstant molande ångest för att jag inte gör mer.

I eftermiddag ska jag och Majs på stan, och ikväll ska jag instruera stepmuskel. Imorgon tisdag, kanske får jag gå ut då?
Puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0