Sommaryra!

KLart jag hinner blogga lite också! jag har snott nåns laptop och surfar lite i väntan på att Martina ska sminka klart sig. Bara henne vi väntar på nu. Haha, nej, skoja bara!

Idag ska vi i alla fall iväg till höga kusten och ha sommaryra, kommer nog bli supertrevligt! jag har tänkt bada, oavsett väder. Men någon måste hänga på, inge kul annars. Igår var jag på gatufesten med Majs och Elin, men det blev en ganska kort kväll.. Jaja, kul ändå :) Men folk är ju sämst och kommer idag istället, värdelöst.

Nu ska jag spotta ut tandkrämen. 
Puss och hej!

Kommentarer
Postat av: Lina

Nej Nina, jag är nog sämst för jag kommer ju inte alls....

2009-07-04 @ 10:42:09
URL: http://anill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0