Tröttast in town

Nu är jag tillbaka från gymmet, och har hunnit äta en sen middag. Helt slut! Nu har jag lärt mig det nya passet och det har sålunda börjat kännas betydligt bättre, men det betyder även att det blir tyngre och tyngre!

Hur som helst så ska jag glida ner i badkaret nu, med p3 street i högtalarna och Marian Keyes bok Är det någon där? som jag fick med Elle. Förhoppningsvis är den så bra att jag vägrar lägga ifrån mig den. Jag behöver någon sådan sysselsättning för att bryta tristessen.

Puss!


Kommentarer
Postat av: Maria

ååå den boken är superbra tycker jag..hoppas att du har fastnat i den så att du inte känner tristess längre=) jag kan inte fatta att det är så kort tid innan du åker till grekland...jag kommer sakna dig i uppsala i höst!

2009-07-16 @ 23:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0