Tur att jag ska till Grekland

Fick precis en out-of-body-upplevelse. Nja, kanske inte riktigt. Men jag kände bara; vad faan håller jag på med. Inte normalt. Det ska sluta NU. Hör jag det? va? Gör jag det? NU! Mmm.. Tur att jag ska till Grekland snart, för det här är ju bara deprimerande på så många nivåer!

I övrigt är livet i alla fall gött, har legat i soffan och sett på Grey Gardens med bl.a. Drew Barrymore. En helt bisarr film och två helt bisarra personer, med en lika bisarr relation. Och den är based on a true story. Man vill bara läsa mer, mer, mer om dom. Se dom, höra dom prata. Försöka förstå vad det är för människor..

Jaja, nu ska jag sova. Imorgon fm förhoppningsvis pw med Majs, får skicka sms och kolla!
God natt lovers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0