Värk, värk, värk. Nån som börjar bli gammal?

Var lite off på passet idag, vet inte alls vad som var fel... (säkert sockret i kaffet idag, kan ju int annat än förstöra) Nu ska jag ta och bada innan middagen och sen kanske hitta på något, Ille och Anden var taggade iaf! Själv har jag en föraning av att huvudvärken är påväg. Brukar kunna bli så efter att jag har instruerat, när spänningarna släpper smäller det till med full kraft. Har även återkommande värk från bröstryggen för att jag är så spänd där, när jag fick det bland de första gångerna i våras så satt jag på en föreläsning och trodde typ att jag höll på att dö. Värken känns ungefär som att någon håller på att bryta upp dina revben och går från ryggen och fram i bröstet. På föreläsningen satt jag tp och hyperventilerade och ringde mamma i panik. Jävligt otrevligt faktiskt.

Jaja, nu ska hypokondriker-Nina sluta tjata och istället ta det där badet innan mamma ropar att det är mat.
Hejhej älsklingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0