Wallander och naturgodis funkar också

Vet ni, jag har svårt att ställa om till att inte gå ut både fredagar och lördagar. I Uppsala är det nästan jämt så men här hemma går man ut en dag i veckan och en på helgen, i bästa fall. Jag har dock varit borta ett par helger nu så att jag har glömt bort det och gud, vad det känns avigt att inte gå ut ikväll. Men jag har haft det mysigt ändå. Först var jag på bodypumpen, sedan taco(sallad i mitt fall eftersom att jag inte äter bröden) och slutligen myskväll med Maja, Karin, nyss hemkomna Sunkan och Mattias ett tag. Väldigt trevligt! Tyvärr blev jag astrött vid tio och tvingade Maja som skulle åka med mig hem att dra, haha. Vi åkte förbi på ica berghem och köpte naturgods i alla fall, för att dämpa mina cravings. Kanske kunde det blidka även henne?

Nu ska jag kollapsa ner i min säng, huvudet värker och ögonen vill igen.
Sov sött älsklingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0