Bättre idag!

Helt galet kul på passet ikväll! Jag var supertaggad trots trötta ben och konstigt humör innan jag åkte iväg hemifrån! bara vrålade hela passet! Och efteråt kom det fram en kvinna och sa att det var ett mördarpass, men jättekul. Man KAN ju inte få bättre respons! För tungt ska det vara, och i kombination med kul så är det ju perfekt. Dock är det där med hur tungt ett pass är så himla individuellt, och det beror så mycket på hur taggad man är en viss dag. Om man tar ut varenda rörelse blir ju vilket pass som helst görtungt! Men jag är glad ändå, är hon nöjd så är jag nöjd!

Nu har jag badat i lugn och ro, snart har jag läst ut min bok. Det tog en jävla tid. Klockan nio har jag tänkt se Mythbusters på discovery, det enda bra som går. Haha!

Imorgon nya tag!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0