Bättre och bättre dag för dag!

Nu har jag skickat in ansökan för kurser till hösten och ansökan om bostad. Jag fick superbra hjälp av den internationella koordinatorn på min institution som till och med skickade iväg grejerna med universitetets post så att jag skulle slippa fixa frimärken och grejer som funkade till Grekland. Otroligt snällt! Så nu känns det bra på den där fronten i alla fall. Måste ringa koordinatorn på universitetet bara för att se om han har behandlat min språkkursansökan eller om den försvann i någon e-mails skräpkorg eller dylikt.

I övrigt har jag bränt upp mina axlar, men det är väl så det ska vara på försommaren..

Nu ska jag göra sallad till mellanmål/middag och sedan sola (mera, mera, mera. Lite rosa axlar har väl aldrig stoppat mig!) + läsa ett tag innan jag ska iväg och träna.

Har köpt vin till tentafesten föresten. Jajemän, NU KÖR VI!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0