Blondt

Färdigslingat var det här, jag är supernöjd över att slippa utväxt och grådaskigt intryck. Passade även på att köpa hårkräm, stylingpulver, foundation, puder och ett nytt nagellack :D Egentligen är jag pank men jag låtsas inte riktigt om det. Livet är ju så tråkigt när man är pank!

Nu ska jag göra halloumisallad till lunch och sedan fixa mitt steppass till imorgon, packa upp en massa lådor och påsar och slutligen sola. Kanske åker jag och tränar ikväll också så att jag får kolla på maskineriet innan imorgon. Vi ser väl.


Här kommer en liten bild på frillan bara, jag ber om ursäkt för kvallan men ni får helt enkelt leva me't.
Puss!


Kommentarer
Postat av: Karin

Blev ju görsnyggt det där babe:)!!! kul!!

2009-06-08 @ 14:57:52
Postat av: Nina

tack baby :) det är samma färg som senast så den här gången blev jag inte sådär chockad som man kan bli av en ny färg :)

Puss!!

2009-06-08 @ 15:30:08
Postat av: Maria

Supernajs...snygg som alltid=)

2009-06-08 @ 15:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0