Dagen efter dopparedagen

Lina menar att jag måste uppdatera mera, och det är ju klart! Det var bara så mycket igår, bland annat strömavbrott i typ hela Uppsala?

Hur som helst åkte vi till älsklings-Karin efter tentan och åt tårta och drack kaffe med Dooleys, helt underbart (förutom sat-regnet som blötte ner mig och Mary). Jag fick ner en drink också innan jag gick och röstade till Europaparlamentet. Det bara måste man göra. Dricka en drink alltså.

Sen hem för att fixa iordning mig, i mörkret och utan helkroppsspegel. Jag kan med andra ord ha sett ut hur som helst. Men det sket jag i och åkte iväg till Nina för tacos, drinkar och vin. Suupertrevlig förfest verkligen! Vi har så sällan sådana här i Uppsala - det är jämt sittningar och jobbgrejer och annat som är i vägen! I sommar lär det dock bli en jävla massa förfester med mina älsklingar där hemma!

Hur som så åkte vi först till Snerikes där kön till garderoben var fruktansvärd. Varför funkar inte KK där också? Jag och Aino tog en öl i utebaren så att vi skulle hålla oss.. Eh.. varma,eller något. Sen börjar det bli mera suddigt men jag hade sjukt kul i alla fall. Och vaknade upp med ett ryck imorse! Allting var med hem, gött!

Nu ska jag kila iväg och köpa en sushi för det lär dröja innan jag får sånt nästa gång. Nu drar nämligen GI-summer of 2009 igång!

Puss på er älsklingar (och tack för igår, ni som var med. Hur bäst är inte ni?)

Kommentarer
Postat av: Karin

Tack för igår gumman!!

Kommer sakna dig massor!

Hoppas resan hemöver går bra!



Pusss

2009-06-05 @ 11:53:03
Postat av: Lina

Jag kommer sakna dig med gumman! JA, jag kommer så gärna!! Det skulle vara så himla kul... Storuman gör mig fan bara uttråkad, mest för alla bittra människor, haha. You know what I mean..

2009-06-05 @ 13:48:46
URL: http://anill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0