Dagen efter kvällen före

God morgon älsklingar!
Inte så seg idag som jag hade trott, jag känner mig rätt fräsch (invändigt, inte utvändigt ska tilläggas) med tanke på gårdagens aktiviteter. TC var superkul, mycket folk från förr och lite nya bekantskaper!

Idag har jag täkt ta mig iväg och träna, antingen stepmuskel och bodybalance eller pump och bodybalance. Vet inte hur sugen jag är på att skumpa runt på en stepbräda, även om jag mår ganska bra nu. Återstår att se! Nu ska jag gå ner och lägga mig under en filt i soffan med boken som jag fortfarande inte har läst ut. Det är söndag, och det är tråkigt väder så jag tycker att jag förtjänar det!

Ha en suuuperskön dag raringar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0