Dan före... depparedan?

Nejnej, nu är det jag som tar och gaskar upp mig! Idag är det sista dagen med tentaplugg, imorgon tenta och tentafest, och på fredag bär det så äntligen av hem till min andra stad!

Ända molnet på min himmel just nu är att det regnar, och ska fortsätta göra så imorgon. Fan, jag vill ju dansa runt ute på bryggan med ett glas rosé. Äsch, det får väl räcka med sol i sinne, brun inne.

Nu ska jag i alla fall bege mig in mot köket för frukost och några sidor eg-rätt som jag sparade från igår. Sedan ska jag highlighta grejer. Jajebus. Ikväll blir det body toning, because I'm worth it!

Puss på er alla! Och lycka till till Lina som tenterar idag! Jag tror du spikar den (gör mig inte besviken nu, hehe)!

Kommentarer
Postat av: Lina

Tack så mycket söta du! Haha, spikar den?! Jag måste nog göra dig besviken redan i förskott, haha...

2009-06-03 @ 15:21:45
URL: http://anill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0