Dansa dansa

Mamma ringde när jag var påväg hem från stan för att fråga om jag kunde hämta baby sis på dansen och motvilligt svarade jag ja, trots att jag behövde hinna äta och förbereda mitt pass innan jag skulle iväg och instruera. Jag tänkte ändå att så fort som jag kör så tar det ändå max 10-15 min, så jag gjorde iordning min mat innan jag for så att jag skulle spara tid när jag hade hämtat henne.

Tror ni inte då att HELA JÄVLA STAN  är en byggarbetsplats? Jojomän, och det innebar att hela jävla stan var en enda lång trafikkö såhär i rusningstid. Jag kom hem en halvtimme senare till iskall mat, sur som satan. Eller mest uppstressad. Nu har jag lugnat mig lite, kört igenom styrkelåtarna och koreografin lite kort. Dricker lite kaffe, strax ska jag hoppa in i bilen igen och åka iväg till gymmet. Hamnar jag i något som ens liknar en kö finns viss risk att jag kör av vägen och in i närmaste klippvägg, jag står förfan inte uut! 

Jaja, nu ska jag sluta obsessa. Lugn och fin. I Grekland lär jag mig förhoppningsvis att koppla av, tagga ner, andas in och ut.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0