Duktigt emellanåt

Jag tog mig ut på promenade, och det var helt underbart! Kvällssol och vindstilla. Lite svalt i luften men det funkade. Jag träffade Ille och Andreas på vägen också, det var himla kul! Nu är det dags för mig att hoppa i säng, imorgon har jag nämligen tänkt åka och försöka få en tid på en frisörsalong där de bara har drop-in. Det gäller att vara där i tid sånna här tider på året när alla vill fixa frillan. Typ dagarna innan skolavslutningar och student.

Så sova var det. Fast först några kapitel i min bok. Och typ tio varv med Maxwell - This woman's work. Lyssnade ni inte på youtubeklippet tidigare så MÅSTE ni göra det nu. Den är ju ba ljuvlig!
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0