Glädjedans!

Så var dagen inne. Tentaresultatet hade kommit. Lina skrev om det på sin facebook och jag fick panik. Kunde inte skriva in rätt adresser och bad till den gud jag i vanliga fall inte tror på. Så kom resultatdokumentet upp. Först så utzoomat att man inte kunde se något. Och jag zoomade in. Och jag hoppade runt av glädje! Två poäng från AB. Ja, jag vet. Som jurist ska man bara ha raka AB:n. I don't. Men jag bryr mig inte. Jag har ett jävligt roligt liv och jag pluggar på gränsen till ingenting. Jag var fan i mig säker på att det var den här terminen jag skulle åka på ett U eller åtminstone mitt första B. Jag har varit en gränslöst dålig student hela våren. Och så får jag Ba. Eller inte bara det - ett starkt Ba!

JAG ÄR SJUKT LYCKLIG JUST NU!

Obeskrivlig lättnad.

Jag har nu 3 års juridikstudier bakom mig. Avklarade. Motsvarande en fil kand.
Jag tänker kosta på mig att vara lite nöjd med mig själv, köpa mig nåt roligt i present.
Bara för att jag är jag!

HAHA!


Kommentarer
Postat av: Lina

Grattis! sikken tur att jag glassade lite på fejjan då så du oxå kunde få reda på att resultatet kommit ;) SOMMARLOV sha-la-la-la-laa, we're so worth it! :D

2009-06-23 @ 15:30:07
Postat av: Lina

Härligt bruden! Grattis!

2009-06-23 @ 20:20:13
URL: http://anill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0