God morgon älsklingar!

Här har ni en som har varit uppe länge, jajemään. Jag klev upp halv sju för att hinna till body balancen som började 07.15. Det gick riktigt bra faktiskt, så underbart när det är så ljust ute. Pappa fick skjutsa dit mig och cykeln eftersom att de skulle iväg och kolla på en stuga sen, och nån gräns måste ju finnas - jag cyklar inte TILL gymmet kvart i sju. Body balancen var hur som helst underbar, tungt och svettigt på precis rätt nivå för morgonträning. Nu har jag ätit en andra frukost bestående av en omelett på två ägg och västerbottensost. Görgött!

Det är lite halvmolnigt här idag, inget riktigt pressarväder. Jag tror att jag ska se till att bli lite fräschare och sedan åka iväg en sväng på strömpilen när bilen kommer tillbaka. Förutom vin till kvällen skulle det vara roligt med nya kläder, como siempre.

Om det inte blir superväder resten av dagen kanske någon vill hänka på stan? Eller ska jag pressa genom molnen?
Jaja, återstår att se. Det bästa med sommarlov, man gör vad som faller en in.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Nina

Låter ju super gömman :)! jag jobbar fredag, men kan försöka jobba in lite tid så jag bara behöver jobba fram till lunch. Puss

2009-06-30 @ 10:54:09
URL: http://nordini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0