God morgon!

Det tog en himla tid att somna igår, och en himla tid att ta mig upp imorse. Men nu är jag vid liv. Här ska ätas frukost och sedan gås ut på en pw hr jag tänkt. Sen städa och fixa på rummet lite. Kanske sola om det blir tillräckligt varmt och fint ute.

Ikväll ska jag instruera första passet för sommaren. Det är alltid lite nervöst med ett nytt pass - och på ett nytt ställe (ska musiken funka, kommer jag förstå tekniken osv) men mest kul. Jag är ju på mitt favoritgym alla kategorier!

Och så lite glada nyheter: -2,2 står vågen på idag (jag vet att man inte ska väga sig varje dag men det gör mig mera motiverad. Jag har a short attention span!
Nu ska jag kila ner, puss på er hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0