I väntan på middag..

..sitter jag och flummar framför webcamen. Inga fräknar så långt ögat kan nå. Varför jag påpekar det? Jo, för att dom finns. Min syster såg dom en dag och sa att jag såg ut som Pippi, "Hmpf", svarade jag lite grinig. Några dagar senare diskuterade hon mina fräknar igen och jag sa att hon minsann också hade, fler än jag till och med! Om det var någon som såg ut som Pippi så var det hon. Och vet ni vad den lilla skitungen svarade? "Ja, men du ser ut som Pippis farmor"
AOUCH!

Jaja, jag tycker i alla fall att Pippis farmor ser okej ut idag. Som tur är så är det inte bara fräknarna som försvinner i det här ljuset, även min rynka är dead and gone.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0