Jag passar på att njuta

Underbara dagar nu, don't you think? Idag har jag läst ut Låt den rätte komma in ute i solen, har hållit på med den så länge nu så det var verkligen på tiden. Sedan började jag med nån bok mamma hade, kan bli spännande.

I övrigt har jag spelat brännboll med Ille, Smli och Nils och hans vänner. Det får ersätta dagens powerwalk. Jag ska ju instruera ikväll också så jag ids inte. Måste ladda.

Och nu är det bokat - den andra juli åker jag till Sönsvall för stadsfest och sommaryra. Det kommer garanterat bli SJUKT KUL! Jag och Majs ska åka ner tillsammans för hon ska dit och hänga med sina kursare, mycket mysigt! Jag behöver defenitivt komma iväg från den här stan och allt som finns i den. Eller inte allt. Men visst.

Imorgon åker jag på tal om det iväg till Luleå för att hälsa på mormor och morfar, åka båt ute i skärgården och ta årets första dopp. Jag har en hemlig plan att ta en buss tillbaka till Umeå på lördag em. Tror att mamma kommer att strejka och påstå att jag har någon form av alkoholism som inte kan missa en utgång. Men det är inte det... Jag är en rastlös själ, kan inte sitta ute i en stuga på landet för länge, i synnerhet inte när jag vet vad som pågår hemma..
Hmm.. Vi ser väl.

Nu ska jag i alla fall byta om och börja åka iväg mot gymmet för att instruera.
Tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0