Kan man kombinera GI med födelsedagsfirande?

Hur går det med GI då, kanske ni undrar?

Jaa.. går väl bra. Men det är klart att man måste få äta lite tårta på sin "födelsedag". Så jag inledde dagen med en liten bit marsipantårta. Av den anledningen kommer jag inte att väga mig idag. Eller imorgon. Väntar tills på lördag. Och imorgon kanske jag äter lite marängswiss. Eventuellt. Det beror på hur berusad jag har hunnit bli, jag brukar  nämligen inte vara särskilt sötsugen när jag börjar bli full och då är det ju fruktansvärt onödigt att förstöra GI:n.

Nu var det städande som väntade, men det ääär ju så tråååkigt. Hmpf.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Lina

Du har ju blivit tokduktig på att uppdatera gumman! Jag kommer ju ha hur mycket som helst att läsa när jag kommer hem från Cypern. Underbart!! Puss

2009-06-11 @ 08:25:15
Postat av: Nnn

Thank you baby :D Ja, jag kämpar på nu! och nu kommer ju Linn, Maria och Martina så då får jag fota och posta :)



Ha det GÖTT på cypern :) eller kuupa som danskarna säger!

Pöss

2009-06-11 @ 09:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0