Lifestyle Woman

Tidningen jag köpte idag var en ny sådan, Lifestyle Woman heter den och satsar tydligen på att vara lite exklusivare än andra dam-/tjejtidningar. Jag måste säga att än är jag inte särskilt imponerad. Nästan direkt hittade jag slarvfel och jag tycker att det saknas... jag vet inte vad det är... personlighet? Det känns som att det skulle kunna vara direktöversatt från en amerikansk utgåva, med lite svenska tillägg i form av recensioner och dylikt. Men än har jag bara läst en del av tidningen, det kanske blir bättre.

Nu ska jag get to bed och läsa vidare. Imorgon har jag tänkt börja dagen med en pw och sedan ska det tydligen bli sol. ÄNTLIGEN!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0