Lördag

Det blev ingen hemfärd idag på grund av en schism med min mor.  Hon förstår inte att jag vill vara hemma de få helger jag har kvar i Umeå. Det är ju utgångarna i Umeå jag fullkomligt ÄLSKAR! Träffa gamla och nya vänner, dansa, dricka vin och flörta.  Hur kan livet vara bättre än så? Men jaja.. nu sitter jag här och dagen har varit bra ändå. Ikväll ska vi grilla efter att ha åkt och kvällsbadat vid sex. Imorgon kväll åker jag hem igen.

På förmiddagen var det soligt, så då låg jag ute på gräsmattan med en av böckerna jag köpte på konkursutförsäljningen, Djupa vatten av Barbara Nadel. På eftermiddagen kom ett kort åskväder så då åkte vi in till stan och gick på teknikens hus + ica maxi där jag bunkare på cola zero och små kryddiga färskostar för attinte falla för suget när mina syskon ska moffa godis ikväll.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0