Mañana, mañana

Allt är just nu bara en enda uppladdning inför imorgon. Måtte jag klara tentan! Jag har i alla fall inhandlat tentapicnic i form av bananer, nektariner, nötter (och en massa annat yoghurt- och chokladindränkt) och drickyoghurt. Plus cola zero, naturligtvis!

Nu sitter jag och läser lite gamla tentor, inte klar ännu, det är lite skandal över det faktiskt. Men jag var iväg och tränade tidigare, lite seg i benen efter all träning denna vecka, ska bi skönt att vila några dagar nu. Träffade Lina den andra (eller första, beroende på hur man räknar) på gymmet och insåg hur mycket roligare det är med lite sällskap. Alla ni därhemma - känn er anmodade att träna med mig i sommar!

Jaja, ska inte slösa tid här. klockan åtta lägger jag ner!
Imorgon är det sommarlov, oavsett hur tentan går.
Pussar en masse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0