Materialist? Javisst!

Morning lovers!
Uppe med tuppen, don't you think? Det beror endast på att min familj firade min födelsedag idag, en dag för tidigt. Pappa åker alltid till jobbet runt sju så firandet får göras tidigt, tidigt. Jag hade valt alla mina födelsedagspresenter från mams och paps själv. Önskade mig ked's, en hårkräm och rouge. Sen sa jag till mamma att köp nu inget bara för att köpa. Det kan ju låta som att jag är otroligt miljövänlig, godhjärtad icke-materialistisk. Tyvärr är det emellertid inte så. Jag ville bara hellre ha pengarna än presenter. Usch, så hemskt det ser ut i text. Men vafan, ska man knappt jobba under sommaren och sedan åka till Grekland i ett år så finns det hål att fylla. STORA hål. Dessutom tror jag mina föräldrar tycker att det är ganska skönt att slippa försöka fundera ut något passande.

Av min syster fick jag en grekisk parlör. Himla kul faktiskt, nu ska jag banne mig börja träna! Jag ska försöka lära mig det grekiska alfabetet. Träna, träna, träna. Minns ni hur man satt och skrev stora och lilla A, B, C, D osv i skrivböcker när man var liten? Well, it's time to start over!

Nu ska jag i alla fall städa lite på mitt rum. Sen sola, hehe. Sen träna, städa vidare, åka och handla inför morgondagens festligheter och så ikväll kommer damerna, SÅ KUL! :)
Tänker ni ha en lika bra dag som jag? Jo, det tänker ni!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0