Midsommarfirande!

Glad midsommar hörrni! Nu tar vi den här dagen för vad det är; skiter i om vädret är sådär, grillen vägrar tända och någon blir för full och spyr i en buske. Det är så det är på midsommar.

Jag har i alla fall börjat dagen med en power walk längs älven. Halvtråkigt väder och en hungrig Nina eftersom jag inte orkade äta frukost innan. Jag har börjat bli SÅ himla äcklad av ägg. Ösch! Kunde knappt förmå mig att stoppa in gaffeln i munnen imorse. Nu har jag beställt tomat- och basilikakeso och kalkon så att jag slipper dom där sat-äggen till frukost. Blä, jag mår lite illa nu när jag tänker på det faktiskt...

Strax är det lunch och sedan ska vi åka iväg till midsommarfirandet, jag ska möta upp mina vänner och hänga lite. Jag undrar om dom har någon kransverkstad. Man bara måste ju ha krans på midsommar, I don't mind bugs and stuff!

Nu ska jag tydligen marinera mitt kött till ikväll. Kan bli spännande.
Hej så länge!

(Erika och Andreas hade görsnygga kransar för två år sedan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0