Mört

Nu är min kropp mör, sjukt gött! Jag gick först på ett step muskelpass och sedan vidare till body balancen. På steppen var jag lite orolig för att jag skulle tappa krafterna och vågade därför inte riktigt ta i allt vad jag kunde, så när vi körde finalen hade jag nog kunnat köra ett par finaler till. Men det var ju lika bra eftersom att jag skulle på ett till pass, och på body balancen fick jag anvönda de krafter som fanns kvar. Redan nu på andra passet kändes det bättre än första gången. Fast det kanske har att göra med att jag stod längst fram också. Jag gillar att kunna se instruktören up close så jag ser exakt vad han/hon gör. Och så gillar jag att kunna se vad jag själv sysslar med. Jag tror det är en dansarskada. Dels vill man göra rätt, dels vill man se hur det se ut.

Anyhow, nu sitter jag och äter en görgod squashlasagne som min mamma har gjort till mig. Resten åt vanlig men hon var en ängel och gjorde en special till mig. Min mamma är rätt bäst emellanåt. Oftast. Alltid. Bara lite dolt ibland av en del överbeskyddarfasoner.

Klockan nio ska jag säcka ihop framför tv:n, måtte det gå nåt bra!
Puss!

Kommentarer
Postat av: majs

Beck 21.30, dregla lite över Persbrant;)

2009-06-22 @ 20:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0