Noll kraft

Nu går det låångtsamt här! Min kropp är helt tömd på energi efter passen. I slutet ville jag dö lite, faktiskt. Fast att det var kul och min bästa instruktör. Det var bara skak kvar i benen! Hur som helst stod jag ut, och är grymt nöjd med mig nu även om det såklart känns bättre efter ett pass där man känt sig stark rakt igenom..

Mamma och pappa kom precis hem från ica så nu ska jag kila ner och se om dom har köpt något gott gi-anpassat som jag kan tugga på i väntan på middag. Nåt och en cola zero... Mhm!!

Imorgon midsommar; kan bli bra, kan bli galet. Och vad ska man ha på sig? Orkar inte riktigt bry mig. Finns lite för många klänningar i garderoberna för att jag ska få köpa något nytt. Kanske den vita jag hade på Skvader Dam? Vet inte vad resten kör på för nivå, och det lär ju bli kallt som satan att sitta ute i rumpkort... hmm, we'll see!

Puss och hej så länge iaf!

(Lekar på midsommar för två år sedan. Ljuvligt väder, kan man hoppas på det i år igen?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0