Nu får det vara nog

Jag har haft bakisångest två dagar i rad nu och det är fan inte okej! Jag vet att det finns någon kemisk förklaring, att man använder upp alla lyckohormoner på fyllan eller något sådant, men gå runt och vara deppig utan anledning kan man ju inte göra!

Nu ska jag sova och när jag vaknar imorgon ska jag vara sjukt glad. Jag ska vara galet effektiv också. Göra en massa grejer som ligger och väntar på mig. Typ packa upp lådorna som är kvar sen flytten. Förbereda passet jag ska instruera på kvällen. Städa i den fördömda garderoben. Och så ska jag läsa ut boken som ligger och ger mig dåligt samvete. Inte sitta vid datorn halva dagen. Mhm... Imorgon startar mitt nya liv, helt klart.

Sov så gott älsklingar! Nu drömmer vi sjukt mysiga drömmar va? Vaknar och är lite kära!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0