PLÖGGA, PLÖGGA, PLÖÖÖGGA

Hejsan bloggen!
Jag har precis suttit och läst (och skrivit lite kommentarer) i Linas blogg, hon är så duktig på att uppdatera att jag blir litetaggad på att bli likadan!

Det händer emellertid inte särskilt mycket spännande här på kammaren. Jag läser, high-lightar, dricker kaffe och tar en sväng på dansgolvet (dvs mitt nu tommat golv, till tonerna av nån halvporrig rnb). Fastnade lite för länge i en diskussion i ett av Linas inlägg så nu är jag lite stressad, men jag försöker att inte let it get to me. DET LÖSER SIG, på ett sätt eller ett annat. Jag kanske träffar mig en rik Krösus i Grekland så kan jag stanna där nere for life. Just nu känns det väldigt lockande.

Jaja, jag var ju stressad, ska läsa vidare nu.
Puss på er älsklingar - om 22 timmar har jag sommarlov. GÖ-HÖ-HÖ-HÖÖÖTTTT!

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, mitt inlägg har väckt reaktioner! Haha! Jag förstår att du blev fast alldeles för länge. Gillade ditt smeknamn ;) Och blogga mera!

2009-06-03 @ 15:35:36
Postat av: N

Haha, ja, det var ju helt sjukt!! :)



Hehe, fänks :P



Ska bli, ska bli!

2009-06-03 @ 15:42:27
Postat av: Lina

Storuman är så! Ett skithål med andra ord! Ska bli spännande att komma hem och se vilka reaktioner jag får IRL :-)

2009-06-03 @ 16:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0