Shoppi shoppi

Efter Peters student åkte jag en sväng förbi stan för att köpa ett par nya Ked's som mina föräldrar ska ge till mi i födelsedagspresent. Mamma sa först "Och så kan du ju slå in dom också" men då totalvägrade jag, haha. Hon menade nog iofs att jag skulle be dom att slå in dom i affären men det gör dom väl sällan i skoaffärer? Hur som helst får hon faktiskt slå in dom själv, kom igeeeen! :D

Jag hann in på h&m en sväng också och köpte lite underkläder (varför dååå? Haha, åååh jag är så dålig. Maja slå mig lite när vi ses) och strumpbyxor. Sen kilade jag in på gina också och köpte ett  slappt linne och nya solbrillz eftersom jag tagit sönder båda paren jag köpte tidigare i år... Klant!

Nu ska jag fixa mig lite och sedan ska vi åka på Peters studentmottagning. Måtte de ha något gi-vänligt för jag är görhungrig efter en lunch enbart bestående av halloumi, ruccola och tomat.
Puss!

Kommentarer
Postat av: majs

haha you suck ninste!! Förhoppningsvis inte bokstavligt talat för isf åker du på fetstryk, I´ll be watching you!

2009-06-10 @ 21:32:20
Postat av: Anonym

Aaaahhahahaha, nej, jag lovar :D

2009-06-10 @ 22:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0